جملاتی زیبا از دکتر شریعتی(برگرفته از سایت رسمی تبیان)
سخنان دل

قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ "


چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است .


 

قرآن ! من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام.


 

یکی ذوق می کند که ترا بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق میکند که ترا فرش کرده،‌ یکی ذوق می کند که ترابا طلا نوشته، ‌یکی به خود می بالد که ترا در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا موزه سازی کنیم؟


 

قرآن! من شرمنده توام اگر حتی آنان که تو را می خوانند و ترا می شنوند،‌ آن چنان به پایت می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند.. اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند ”احسنت …!” گویی مسابقه نفس است …


 

قرآن!‌ من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره صفحه،


 

‌خواندن تو آز آخر به اول، ‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان که ترا حفظ کرده اند، ‌حفظ کنی، تا این چنین ترا اسباب مسابقات هوش نکنند.


 

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو.


 




نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت17:00---16 بهمن 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارید ممنون از مطلب های خوبتون موفق باشین.

توت فرنگی
ساعت1:33---29 دی 1391
نه بابا شما کی باشی که بخای مارو ناراحت کنی

ساعت1:35---24 دی 1391
kheyli zeshte adam az mokhatabe veblagesh ghalat emlaiii begire
vaghean fekr kardi balad nabodam?/?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dorost fekr kardiببخشیدا ولی از قدیم گفتن ی دوست خوب اونه که... منم ادامه این ضرب المثل یادم رفته!!؟؟؟؟ به هر حال قابلی نداشت امید دارم ازم ناراحت نباشی


توت فرنگی
ساعت20:48---19 دی 1391
فیلسوف هر چی شما بگی. خوبه؟؟؟؟
پاسخ:نه همیشه مشورتی بیشتر جواب میده هان؟؟؟؟


توت فرنگی
ساعت20:46---19 دی 1391
اخی نداری ؟؟؟؟؟؟خب نداری دیگه به من چه؟؟؟حالا ببینم چه کار میتونم بکنم برات قصه نخور...
پاسخ:آره ندارم!!!!! راستی قصه را هیچ وقت نمی خورند اونی که شما میگی غصه است، محض اطلاع این فقط ی اصطلاحه و در خارج هیچ مصداقی ندارد! (حالا هی بگو فیلسوف...)
پاسخ: در ضمن ممنون میشم اگه این کار را انجام بدی!


توت فرنگی
ساعت1:49---11 دی 1391
بعدشم قالب وبلاگتو عوض کن لطفا دیگه نمیآم ها!!!!!!!!!!پاسخ:من قالب خوشکل و جالب پیدا نکردم! خب بیا شما چندتا کد وبلاگ پیدا کن و بگو که اگه مد نظر بود بذاریمش هان؟؟؟؟؟

ساعت1:45---11 دی 1391
فیلسوف حالا بذار بیشتر بخونیم درک و فهمش بیشکش! اگه یک بار دیگه فقط یک بار دیگه نظر منو دیر تاید کنی میشه بار دومت!
پاسخ:آخه میدونی یه سری خوندنش را هم بلد نیستن!!!!!


توت فرنگی
ساعت0:02---6 دی 1391
چرا نظره منو تایید نمیکنی هان؟؟؟؟؟
پاسخ:چرا نظر شما را تایید نمیکنم هان ببین تایید کردم!!!!!


توت فرنگی
ساعت14:07---30 آذر 1391
خب اگه باعث بشه بیشتر بخونیمش ک بد نیست!!!
پاسخ:به نظر شما موضوع فقط خوندن بیشتره؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:خواندنی ها, :: 20:16 :: نويسنده : fayaz

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیددارم از مطالب لذت ببرید با نظراتتون من را در بهبوده این وب یاری کنید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fayaz70 و آدرس fayaz70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: